hatar att vara sjuk

ojoj har man helt glömt bort att blogga på jag vet inte hur länge, väldigt dåligt av mig.
det har hänt en massa nu har världens bästa jobb med världens bästa jobbarkompisar, allt e bara så bra just nu=)Mitt liv bara rullar åt de hålelt jag vill, och det gillar vi.
Förutom att jag har varit sjuk nu en vecka och de e döö tråkigt, men som tur har jag min underbara Baby som alltid tar hand om mig, du e bara bäst jag älskar dig så himla mycket, du e mitt livs kärlek <3
Jag hoppas på att bli frisk nu, för imorgon åker vi till skåneland och tattuerar oss:P eller inte ja haha för jag e lite osäker på vad jags ka göra så jag väntar ett tag till:) men Alex, tobbe och linn ska gadda sig, och jags ka bara sitta och skratta åt deras grimaser:) haha...snällt va!:)

nu ska jag gå och sätta igång kaffeet, för snart kommer baby och tobbe=)

Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0