yea yea wow wow!!

Idag vaknade man väldigt tidigt för att man somnade runt 10 i går kväll mådde verkligen inte bra hade typ feber..men idag är det lite bättre och de gillar vi för snart så flyttar vi och då måste man vara frisk och stark:)
Annars idag så åkte vi på en liten tripp till Göteborg, sen vidare till ikea, där vi hittade ett jätte fint barbord så jag tror vi köper den när vi ska dit nästa vecka igen, med alex mamma som kommer och bo hos oss några dagar och jag ser verkligen fram imott det:) det ska bli så mysigt och skojigt:) fick egentligen inte köpa något av alex på ikea för han tyckte vi kunde vänta tills nästa vecka men, man kan juh inte vara på ikea och inte köpa något:) haha ok jag köpte inget roligt nyp galiar och en fin hund skål med en krona på:P sen så ville alex shoppa lite så han hittade lite spotlights som vi ska ha i baren, och lite godis va han också tvungen till att köpa hehe de är juh baby vi snackar om:)  annars i helgen blir de packa och packa,,,, inte kul alls men ser fram imott torsdag då vi får nycklarna plus lön:)


Jag älskar dig Alexander så otroligt mycket, vi har varit tillsammans 15 månader snart
 och jag njuter varje minut med dig, du är det finnaste jag har i mitt liv.
och jag hoppas på att tillbringa fler månader och år med dig:)
You are my angel

fredag

Idag vaknade man runt 3 efter lite fest igår, de va sjukt trevligt tack så mycket boys:)
har också fått vår första hyra att betala idag hehe...:P inte kul med två hyrer denna månaden men man överlever...

Anyways Saknar väldigt många i kristianstad, önskade ni va här med mig, men snart ses vi och de ska bli så himla skoj,
Men tills dess har jag juh min älskade Alexander här som jag älskar så sjukt mycket, vad hade jag gjort om jag inte träffade dig. du gör mina dagar till dom bästa i mitt liv, you are my best friend for life, de är så kul när man träffar nytt folk alla tror att vi har varit tillsammans i flera år, hehe...
nej men helt enkelt my life would suck without you.....

jag ska försöka blogga lite oftare hehe


Puss<3


Battlefield

idag har jag tänkt och tänkt, är deta verkligen vad jag vill med hella mitt liv, jag vet inte, jag vet inget längre känns det som, jag känner mig så himla vilse ibland, jag vill så mycket om jag tänker efter men kommer jag ta tag i deta så att allt kommer i uppfyllelse eller vad kommer att hända för jag vet själv inte, just nu är jag väldigt confused :/

Dont try to explain your mind
i know whats happening here
one minute, its love
and, suddenly, its like a battlefield
inever meant to start a war
You know, i never wanna hurt you
Dont even know what we`re fighting for
Why does love always feel like a battlefield
We could pretend that we are friends, tonight
And in the morning, we wake yp, and we`d be alright
Cause, baby, we dont have to fight
And i dont want this love to feel like a battlefield.
<3<<3<3<3<3<3<3<3

Anyways fyyyy faaann för sverige...

jaaa så e de!

idag e det piss jag hatar pollen alergi de gör mig så fruktansvärt slö i kroppen, men Baby och Jan tvingade ut mig på en stor promenad vid slusarna sjukt jobbigt va de att gå så lång, haha nu behöver man inte träna på en månad:p
nää men de va trevligt::) Anyways i går så spelade vi fotboll och Baby han bara vi kör gris haha..och precis när han sa de så snubblade jag och skrappade upp hella min rumpa hahhaha...jag borde ha lyssnat på honom att jag skulle ha mjukis byxor men nej, haha jag skulle ha kjol på mig:P såå nu har jag ont på rumpan hahahah...tycker sjukt synd om mig:)

Imorgon är det sista dagen i skolan och de känns sjukt skönt men samtidigt inte hahah sjukt att jag säger de jag som typ alltid hatade skolan innan, men men hoppas man kommer in efter sommaren igen, hade ju varit en bra ide:)
ikväll händer inte så mycket vi ska snart åka och stor handla maaaaaaaaaaaaat:) sen blir de bada valpen och kolla på film!


Hmmm undrar ibland varför !? men tror aldrig jag kommer att få svar på det...://

RSS 2.0