Trött :/

Idag e jag riktigt sleten har varit och shoppat lite men gav upp de va sjukt mycket folk, så jag pallade inte, men fick hem två linnen, två pircingar och öronhängen så de får jag nöja mig  med, Annars idag har jag typ sovit, e sjukt sleten efter jobbedagen igår. Pratade med baby innan idag, och han hade köpt present till mig,:) men han e ju inte så bra på att hålla de hemligt,:P jag ska få en tavla med dödskalle på så va de nån text till som han tyckte stämde in på mig haha:Psööt e han, han vet ju om att jag ÄLSKAR dödskallar<3 .anyways..Jaaag saknar dig också Lina så sjuktligt mycket, i sommar blir de du ja, bilen och ken ring och annat gott:) så får vi ta igen den tiden...för de behövs hehe:)
Usch jag hatar verkligen att vara själv, jag hade sån mycket  planerat till ihelgen så de va knappt så jag själv inte visste vad jag skulle göra, men nu sitter jag här på soffan i mjukisbyxor och e helt död haha..
pratade precis med lillasyster, och baby e hemma hos mamma och pappa...jaaag vill också vara med er..de andra gånger nu alex åker ner till dom uttan mig....:( men de är ju min planering de haha...Nej men nästa gång kommer ja. och då ska vi faan ha skojj:) nej nu ska jag forsätta tjocka mig med min godisskål:P

Aoooouueee!

Usch ja kom precis hem från jobbet, och klockan är nu 02:50 de har verkligen varit en sjuuuuukt lång dag..sitter här  i min ensamhet, baby åkte till Hässleholm innan idag, och de är sjukt tumt uttan dig, men som tur så sms vi typ hela tiden:P Igår så bestämmde jag mig för att stana hemma och inte följa med till skåne, men idag när alex skulle åka så ville jag ju me haha..men då va de lite för sent..Men jag ska nog klara en helg uttan dig min lilla idiot:)
Nej usch måste sova nu innan jag somnar på datan haha.. ska på shoppingrunda imorgon sen blir de väll antagligen Träna och sola.

G.night


Godmorning!

Usch jag e svin trött idag, klockan e snart 12 och jag ska åka till jobbet om en timme...känner inte för de direkt,
för man e ju så himla trög,:) igår kväll runt 11 på kvällen fick jag ett sms av baby, om jag va sugen på att gå ut och dricka lite...klart säger ja.. .haha vi va inte nyktra när vi kom hem..:)
nej ussch måste gör något åt min baksmälla nu, sen måste jag till jobbet.
Pease!

The love is All around me!

Idag har jag och baby varit på Överby köpcentret och shoppat lite, fick hem lite små saker, äntligen har jag köpt smink och sånt:) hittade ett par jätte fina skor åhhh blev helt kär i dom..och grejen är den att jag inte vet varför jag inte köpte dom..haha...men hittade tyvärr ingen klänning eller nåt fint till inflyttningsfesten...faan måste fixa de och känns som tiden bara rinner iväg, Har även beslutsångest, Alex ska till Kristianstad på Lördag och jag vet inte om jag ska följa med eller inte, för jag tänkte träna och åka till Göteborg och kanske fixa håret...faan jobbigt jobbigt åker jag till Kristianstad får jag ju träffa la familja...Men tycker de är så tråkigt att sitta på tåg, och tycker de är så onödigt att sen åka hem på söndag...ussch nej vi får se vad som händer men tror fan att jag stannar hemma..Nu har baby åkt till jobbet och jag har börjat tvätta IGEN...känns som de är de enda jag gör haha... Nej men sen tänkte jag fixa lite i badrummet  med lite doftljus och sånt:) 
Nej nu ska jag inte sitta här och slappa, Men vi hörs!;)


Idag är en bra dag!

Idag fick jag min LÖÖÖÖÖNN, som jag har länktat efter, men den försvinner väll lika fort som när den kommer in, har en jävla massa räkningar, jag gillar inte dom...

Idag har jag även varit i skolan,lika tråkigt som vanligt haha men fick reda på mitt prov i samhälle som jag gjorde i Tisdags 4 poäng ifrån Vg...faaan...haha. Efter skolan så gick jag hem, fixade mig lite gran och gick ner till stan för att mötta baby, vi tänkte äta lunch tillsammans, Men de blev att gå runt i stan istället:P Sen skulle baby åka till jobbet och de ville inte jag,haha har saknat att umgås med dig,och de va riktigt trevligt idag <3 känns som vi aldrig har tid med varandra längre...haha nu tänker ni äähhh ni bor ihop? haha..ja ..jag vet ,men när Alex kommer hem så går jag typ och lägger mig sen när ja stiger upp på morgonen så sover alex haha..
Anyways så blev jag Guldmedlem på Sportlife idag, och de känns bra efter första träningsdagen:P har även solat idag, sjukt skööööönt:, så kanske blir lite brun till inflyttningsfesten:P

Well Well nu ska jag fortsätta pumpa musik innan jag ska lägga mig i soffan och kolla på tv,
Spelar just nu Pussycat dolls -Hush Hush..och snart blir de Halo...and love it, har bombat dom två nu i en månad haha:)

Jag älskar dig Alexander, Tack att
du gör att mitt liv är så underbart <3


En helt vanlig Tisdag!

Ohh vilken härlig dag de har varit, äntligen kommer solen fram:) vaknade av baby runt 03:00 inatt när han skulle gå och lägga sig, och de är som alltid, de är då han vill prata och mysa:) haha, åh va irriterad jag blev,jag brukar inte bli de i vanliga fall men inatt ville jag ju bara sova skulle faktist upp vid 7..Men han e så sööt, sorry kochanie hihi.Anyways så gick jag upp vid 7 trött som jag va..och fixade till mig lite gran och tog mig min lilla vardags promenad till skolan, första lektionen va ju inte bara sååååå seg:// ¨sen hade jag även prov idag , och de känns bra för en gång skull, två prov kvar denna vecka...Åhhhhhh...
fick ett sms av pitte& Anna precis och dom kommer den 6 mars va kul att ni kunde komma en dag innan inflyttningsfesten:) så de blir väll antagligen lite förfest på fredan:Pjag länkatar sååå sjukt mycket, speciellt efter jonna och carran:) mina älsklings alkolister:P
 
usscchh jag e Rööööööök sugen, så jag håller på att dööööö,,,,,, måste vänta till 12 så min lön kommer så ska jag springa till shell och köpa cigg:) om jag överlever...haha



FOREVER AND EVER!

Idag har jar och baby varit tillsammans i 11 månader, de är så himla sjukt, vi pratade om de för någon dag sen de går såååå sjukt fort, de känns inte som vi har varit tillsammans så länge:)bara ibland:P hihi men de är skönt att ha den känslan :)
Alex min älskade baby, jag älskar dig av hela mitt hjärta och hela min själ, du gör mig till den absolut lyckligaste flickan i världen. love you now and forever, with all of my heart <3

yours forever

Better in time

De blev en väldigt lång natt med massvis med rolig snack med baby, sjukt trevligt att få umgås med dig lite, känns som vi behövde de, hinner ju inte träffa dig så ofta längre, för vi jobbar olika tider sen går jag i skolan. Idag vaknade man runt 2 på eftermiddan och så va de dags att gå ner till tvättstugan och börja tvätta, segt att börja dagen så, men ibland måste man...Nu har man duschat och fixat håret och gjort säg fin för dagen:) Nu sitter jag och kollar på när baby meckar:) han e så söt min lilla ängel<3 Ikväll blir de chips och melodifestivalen och mys med baby i looove it




Sorry for everything

Faan min dag började verkligen inte bra idag, De har varit så himla bra nu i veckor, månader, men nej de är klart så länge kan man inte må bra, för att denna världen är ju så jävla blääää..
Idag har jag inget att säga en att de känns som jag fick en kniv rakt igenom hjärtat...VILL INTE...Varför nu??, när de är som bäst, eller ja de va...


Men sen pratade jag med Madde och allt blev sjukt bra, synd att du inte skulle til Göteborg imorgon för då skulle vi dansa ihjäl oss haha..men nästa helg så kanske jag kommer till dig i Linköping och ska jag få träffa din polska mamma så ska hon laga polsk mat till mig haha...Tack för att du finns här.

kocham cie moj aniol for ever <3

Cake :)

Nu måste jag verkligen sluta tjocka mig...
Har precis gjort kladdkaka...MUMMMMSSS....
Och baby säger att jag kommer bli den bästa
Hemmafrun ever:)

Japp jag ska till sportlife på lördag haha måste ta tag i mitt liv..:)


Good Day!

Idag vaknade jag runt 11 då babys klocka ringde, men som vanligt måste man ju väcka honom 500 gånger så att han ska komma upp till jobbet, hihi min lilla sömntutta...Sen när baby hade åkt så skulle jag in på toa och sminka mig men då råkade jag knuffa till min lilla burk som jag har pircingar i och tro ni inte allt åkte ner i avloppet....ÅHH jag bler galen.. så jag  bestämde mig för att gå på en liten promenad de va Sjukt mysigt,och skönt när man bara kan få va lite för säg själv och bara tänka lite, det finns egentligen så mycket man vill göra, men frågan e varför man inte gör de, känns iallfall att de håller på att gå åt rätt håll :P och allt jag altid har viljat ha, har jag fått, den fina lägenheten,kanske  inte va så planerat att flytta till Trollhättan men jag gillar de:) och den fina inredningen i lägenheten, allt de är vad jag har viljat ha, och så klart den bästa pojkvännen ever:) men jag har en dröm kvar, eller man har ju 1000 drömmar haha men en som verkligen betyder nåt för mig och jag hoppas på med hela mitt hjärta att snart...:)
Sjukt att man kan må så bra som jag gör nu, Varje dag när man vaknar så har man ett leende på läpparna,,, and i love it



Grymt bra låt!


Miss you

De blev inte så mycket pluggandet som jag tänkte mig men va faan de är ju lov, haha..mitt problem är att jag e så jävla lat. Va nere i Tvättstugan och skulle boka en tvätt tid, men nej tro ni inte att alla tvätt tider är bokade, åhh så jag får tvätta på lördag sjukt jävla segt, Har också varit ute på en liten kvällspromenad precis, sjukt skönt, de va så fint snöade litegran, sjukt mysigt:)

Jag saknar dig så sjukt mycket min lilla syster, de är sjukt att vi har kommit varandra så nära, men så tråkigt att de har blivit så nu när vi bor flera mil ifrån varandra innan så bråkade vi alltid om små grejer haha:)men de är ju syskonkärlek eller hur:)saknar 'även mamma och pappa så himla mycket, täffade ju er senast i jul, och de är alldeles för länge:( Ni betyder mest för mig<3 Men vi ses i sommar och jag länkatar så sjukt mycket:) Har även prata lite med Jonnie idag och vi ses ju snart två veckor kvar wiiiiieee:)Det kommer bli grymt kul,och de bästa av allt att nästan alla kommer:):)

Nej nu ska jag pussas lite med Med min kära sambo, för känns som vi aldrig träffas längre <3

G.Night Fuckers

 

Waeki peaki

Godmorgon allesammans, sovit gott?? hope so, jag sov helt underbart har även deggat i soffan och kollat på tv, sjukt att våra bästa år fortfarande går efter sååå många år.. kollade lite på det idag, men de känns som dom bara drar utt på de hela. man vet redan vad som kommer hända för de har hänt samma sak varje år..
jaja skit samma..idag består min dag av plugg,plugg,plugg... har två prov nästa vecka och ett arbete som ska lämnas in,
skriver lite sen :)


Well Hello


Igår så meckade jag inte ihop alla möblerna, så när Alex kom hem runt 23:00 så började han mecka med soffan, Duktigt han e min lilla ängel..Vi hade även väligt kul under tiden, tur att man e så trög..haha
" Nej, Sussie de är en skruvmejsel" haha, ja ni förstår:)
sen när vi va klara med allt, eller ja baby va klar med allt :P så myste vi lite i soffan och kollade på tv:)

Idag har jag haft en väldigt bra dag och väldigt seg även:) Skönt som fan, började dagen med lite slappandes på tvn och bara va allmänt lat!:) Men sen va de dags att ta tag i storstädandet, ussch ja de va inte lite som skulle städas, förstår verkligen inte vart allt skit kommer ifrån. Men iallfall nu är de mesta borta......sköönt... så ska snart laga lite mat,och jag . lovade att jag skulle fixa lite chockladbollar med  till min Kochanie:)


& Alex Baby, jag älskar dig över allt! All kärlek till dig baby
du är de bästa i mitt liv, love you with all my heart!




Monday

Ikea nissen hittade hem till oss efter ett tag, men konstig nog så va han själv så jag fick hjälpa honom att bära upp alla dom tunga möblerna:/ fatta att jag va slut när vi va klara.haha  Nu har jag meckat men känns inte som jag har kommit någonstans, har bara fixat tvbänken.haha Och dom små låderna som ska va i själva tv bänken,,,,,,ÅHHHH dom får jag inte ihop och jag får cp ryck på dom, så jag skiter i det nu, och lämnar över de till Alex när han kommer hem.
Nu ska jag duscha, och tjocka mig framför tven =)

Zawsze tam gdzie ty kochanie <3


Välkommen till min nya blogg!

Jag sa att jag aldrig skulle bli en av dom som bloggar, men endå sitter man här:) haha  nörd

Sitter och väntar på att ikea nissen ska hitta hem till oss, haha han är helt lost, vår adress finns inte med på gpsen, för att de är ju en ny gata och sånt shit...hehe..
men hoppas han kommer snart för jag vill börja mecka:)



RSS 2.0