Kristianstad&Hässleholm

Japp då var det dags att åka tillbax till Trollhättan idag, har haft en underbar helg här nere i skåne. vi kom ner redan i torsdags men väldigt sent så det blev lite mys i kristianstad hemma hos mina päron.
på fredan åkte vi till hässleholm och hälsaade på babys faster och kusin, sjuikt trevligt, typiskt polacker att dom skulle fram med vodkan haha...sen blev det k-town igen och då körde baby mig hem till min jonnnnie, sjukt att det var så länge sen jag va hemma hos dig, hade ju helt glömt bort villken våning du bodde på haha...jaja men jag hittade till slut:) vi hade en riktigt trevlig kväll med lite dricka och en massa skit snack:p haha och facebook så klart, ja jag vet sjukt mobbade men, såna är vi:p

Lördagen: vaknade man upp av att man hade lite ajaj i i huvudet, men det gick över rätt fort, sen var det dags att börja fixa till sig för att det var dags för dop, hehe...
det var sjukt trevlig att umgås med babys släkt, jävla polacker hahah...blev en jävla massa dricka, och riktigt god mat och det gillar vi:)

Söndagen: jaa då måde man rent ut sakt blää, men det var ingen vila där inte, uttan då skulle vi hem till babays mami och äta middag.Sen var det ju planerat för att vi skulle åka hem men vi var sjukt döda så vi tänkte att de va ingen ide att tvinga sig själv för att köra hella den vägen. så det blev lite spel, och senare en bra film:)

helgen slutade riktigt bra och det gillar jag, men nu länktar jag faktist hem lite, det ska bli skönt att komma hem till sitt eget, men lite tråkigt att jag har prov imorgon för måste plugga som faan ikväll och jaa vet inte om jag orkar det, antar att Tobbe och Linn kommer på besök och det gillar vi som faan:)


Tack för en trevlig helg i Kristianstad och Hässleholm:)


wohoo

Det va ett tag sen nu jag skrev här hehe har nog inte haft något att skriva antar ja,
Dagarna har varit tråkiga denna veckan har varit tråkigt väder, har inte gjort. Men har varit uppe på något berg här i Trollhättan för vi skulle kolla på älgarna men vi såg ingen jävla älg haha.. Får nog åka dit när det är ljust nästa gång:)
idag har Rocco varit och badat i sjön, sjukt kul är det att kolla på honom när han leker i vattnet, men jag vet inte om han är arg eller glad för han springer runt i vattnet sen skäller han på vattnet haha..:) konstig hund:P
idag är det ju onsdag och det betyder att vi ska till vänersborgs badhus:) tradition nu vet ni:p såå jag länktar sjukt mycket nu en timme kvar sen åker vi:):)


jaaag länktar tills på fredag för då är det kristianstad nästa:) och jag ska träffa jonnie<3<3<3<3

Fredag

Igår blev det dricka, sen blev det att åka och kolla på Racing här i trollhättanm sjukt mycket folk, alla pubar i stan va fan tumma haha...sen efter det åkter vi till lilla edet för att dom skulle fortsätta köra där men de va någon som körde av vägen, så dom skulle flytta på det till kungälv men vi skit i det, så vi körde tillbax till trollhättan.

och idag vakande man typ 16:00 haha..fattar inte hurjag kunde sova så här länge, men men, va fan händer idag då, palalr inte sitta hemma idag det kan jag säga redan nu...


fredag!

igår hände det inte så mycket man va rätt sleten efter allt simmande hehe. så jag och babay åkte till Vänersborg på kvällen och satt och kollade på solnedgången:) sjukt mysigt hihi...sen när vi kom hem fixade vi lite fruktsallad med glass och chokladsås...mums säger ja bara hehe...Det blev natti natti för mig ganska tidigt för jag skulle upp till skolan, mendet blev inte så när jag vakande för när Alex hade stängt av datorn så stängde han av klockan också, jävla nöt..haha...

idag blir det städning i högsta grad, och jag bara måste till stan idag känenr ja för jag måste ha dom underkläderna...haha...

Torsdag!

Igår blev det badhuset i vänersborg sjukt roligt va de, disco lampor det är grejer:p plus att man kunde simma ut och de va sköjj:P efter badhuset blev det maxi där det blev lite shopping, sen åkte vi hem till oss där vi fixade lite Tacos och sen blev det film och mys, Men förlåt alla att jag somnade haha..sjukt sleten efter allt simmande hehe...:p

Anyways idag vaknade man på soffan och fattade inget typ haha.. men men gick och la mig bredvid xander men kunde inte somna om så jag ringde pappa och grattade honom på födelsedagen, han blev jätte glad över blomerna, och mer kommer det när vi kommer till kristianstad nästa helg.sen efter de så diskade lite och började tvätta... snart är vi klara med tvätten. så ska vi in till staden och fika lite för det tycker Alex va en bra ide...:)

länktar tills nästa onsdag för då är det badhuset igen:P
men tråkigt att de inte blir camping ihelgen för tobbes pappa har ju sålt husvagnen och köpt en större men den får inte tobbe köra:( tråkigt, men vi lär ju hitta på något sköj endå..:)

Grattis pappa men tråkigt att inte kunna vara där och fira dig:(
Men massa kärlek till dig från oss här i trollhättan:)


Underbar morgon!

Idag är man ledig sjukt skönt faktist, vaknade runt 8 för att de plingade på dörren, vi hade helt glömt bort att dom skulle fixa elementen, inte så kul när man har varit vaken hela natten och kollat på film med baby hehe,
anyways så de blev en bil tur till donken där vi köpte kafe och lite gott till de:) sen blev bort till spikön tror ja det heter hehe, där vi gick en riktigt mysig prommenad i skogen,önskar man gjorde sånt ofta men då kanske inte det skulle vara så mysigt,men när vi kom fram till sjön så baddade Rocoo, sjukt fin är han, man ser verkligen att han är så lycklig när han får springa i det fria. Nu är man hemma igen har precis duschan väntar bara på att baby ska bli klar sen blir de in till staden på några ärenden, sen vet man aldrig vad som hände...

mmm nu ska jag sminka mig lite tänkte ja:P

ciao


fiiint fiint väder!

bläää nu har jag ingen mobil:( och inget nummer kul va, för min hund har tuggat sönder mobilen och kortet...
usch hatar att bli av med alla nummer det är det värsta som kan hända :( Nu kan ingen nå oss hahah för alex kort har bara försvunnit och vi tror det är Rocco:p haha....
Nej men om man skulle skaffa hemtelefon.....???

Annars idag har man varit i skolan i en och halv timme, och nu är man ledig tills på fredag, och på fredag har jag bara en lektion....gööööttt:) sen blir det nog camping denna helgen, vi har inte bestämmt vart vi ska campa en med det får linn fixa hehe...



Älskar dig min kochanie du gör mina dagar till dom bästa<3



Kräftskiva

 Igår va jag verkligen sleten som fan, för mycket dricka i torsdags antar ja, hatar att må dåligt dagen efter, så jag och baby åkte till donken och köpte mat sen körde vi uttan för team sportia och käkade och snackade en massa skit:) efter de blev det sibylla där vi fick joina Tobbe och Linn när dom skulle äta,
på Sibylla så gäspade jag typ 500 gånger haha...jag trodde jag skulle somna där haha...
Nej men sova fick man inte göra för vi skulle hem till Linns pappa på kräftskiva...såkan bara säga att det blev mer dricka för min del...uscch ja och idag antar jag att det bler dricka igen för jag hade ju lovat Linn att ja ska dricka idag efetrsom hon har varit fyllechaffär haha...vi får se hur det blir med det..
Nu ska jag spela lite tvspel fööör de är sååå jääävla kuuul:)

see yah

Grillning & dricka

igår va jag ledig från skolan skönt med torsdagar, det blev en snabb runda till överby där jag beställde lite blommer till pappa för han fyller ju år snart:) sen köte jag ett par fiiiina skor som jag ska ha på mig på dopet..men vet inte vad jag ska ha på mig enu haha..
sen blev det Maxi som fan som vi köpte stek och massa annat gott, åkte hem och fixade till vår lilla korg med mat och åkte vidare till Tobbe och linn.
Vi hamnade uttanför Nossebro tro jag det hette hehe..sjukt mysigt, men tyvärr så blir de mörkt så fort så vi packade ihop efter vi hade ätit och åkte hem till oss där vi började dricka lite,fick klippa tobbe också för han hade ju såååå myckt hår på huvudet hehe...

Och nu sitter man här och mår inte alls så bra hehe och de är juh fredag idag..hmm måste städa bilen iallfall sen blir det väll av till åsaka..

Camping!!!

dagen började inte alls bra för min del, ussch ja, men jog hoppas allt blir bra med dig mami<3 Jag älskar dig meest..
mmm vill inte skriva mer om de...¨så vi byter ämne åkte ner till överby med Alex idag där vi träffade Tobbe och linn..så gick vi på en liten shoppingrunda, men ja va inte så på hugget för att shoppa så jag köpte bara en mascara å ja,, glömde att jag också hade köpt ett jätte fint kort till pappa, han fyller ju år nästa vecka, så ska skicka lite blommer till honom:)
ska antaglien åka till överby imorgon ifall jag mår lite bättre, måste ju hitta något att ha på mig på dopet.

Jaaa och de roligaste av allt idag vi ska åka och campa om två veckor med Tobbe och Linn....kuuuul va:P
så de blir nog en fin avslutning på denna sommaren. men vi har inte riktigt bestämmt vart vi ska åka, men vi letar på:P

fotboll time nu, sen idol:P

kan inte sovaaaa!!

jaaa nu är klockan snart 01:00 och jag kan inte sova, och för de andra får jag inte sova av alex haha,
men men faan va kul de va att kolla på idol idag,  roligt att kolla på när vissa gör bort säg haha...
Har även fått present av baby, en HIF tröja...yeaaa:) den är sjukt fin och sjukt mysig...tack tack älskling..han hade beställt en tröja till honom också men det fanns inte i svart så vi väntar på att det ska komma in fler så vi kan matcha varandra när vi går på match, gulligt va:) Älskar dig min lille gullegris sjukt mycket du är helt enkelt den finaste människan i världen:)

söööv gottt <3


Tisdaaaag!

Idag har man inte gjort så mycket förutom att man har varit i skolan.sen när man kom hem så va de lite städning efter valpen men att ha valp och städa samtidigt, det blir inte så lyckat om jag ska vara ärlig...hehe
ikväll är de idol...yeaaa och då kommer chippe da skuggsmulle att vara på tv...wiiie:D
jag tror att det blir kebab talrik ikväll e faktist sugen på de idag..:P men jag ska ha kebab med pommes och ingen jävla potatismos haha här uppe e dom konstiga på vissa pizzerier säljer dom inte kebab och pommes bara mos...sjukt va...men ja ska ha pommes och ingen jävla mos, men baby han har börjat gilla de med mos hahah....nää slut snackatom mos och pommes hahah...
Har även varit på en lång prommenad  med min lille Rocco, sjukt mysigt faktist, och äntligen har det varit bättre väder och det gillar vi.



La La La

Lördagen..har inget att säga en grym ZLATAN...fan va snyggt det va...:) senare på kvällen skulle vi egentligen bara vara hemma men tobbe ringde och frågade om vi var sugna på glass på donken haha:) så vi gjorde vid oss och körde iväg...efter glassen blev de rally och sen hem och kolla på film:)

söndag: sov vi väldigt länge men det behövs ibland:P sen åkte vi till uddevalla där vi hamnade på biltema för baby skulle köpa grejer till bilen. Jag förstår mig verkligen inte på sånt med bilar så jag bara hänger efter honom  som en jävla svans haha..:P
sen blev de Maci där vi köpte massa gott...och två filmer så åkte vi hem och och baby fixade god mat och jag fixade lite mys i vardagsrummet, så e blev en perfekt söndag med massa myspyss...

idag är de jävla måndag igen, hatar måndagar, man vill inget annat än att sova på måndagar, fattar inte att det är så de är en dag, villken dag som helst egentligen,, jaja skit samma.
 har varit i skolan idag som tur slutade jag inte så sent idag. ska tävtta vid 18:00 ser inte fram emåt det för att vår tvättstuga ligger sjukt långt haha...
men ikväll blir de lipstick jungel och de älskar viiiii:)


Lördag!!

ja då va de lördag och man e lite seg efter gårdagen men endå inte så farligt.
igår kom Tobbe och linn hem till oss, och det blev chippe mat och lite dricka sjukt trevligt, men mindre trevlig musik haha när tobbe och alex började med sina jävla bone musik då började man undra vart man egentligen var..:) anyways
idag skulle vi egentligen åka och kolla på racing men tyvärr kom inte baby upp så det belv inget hehe...så vi har bara segat framför tven idag och ätit spaggheti och köttfärssås...mums i magen säger ja bara...:P

och nu är de fotbolls time  Sverige- Ungern!!!!

Whatever it takes

                                 KÄRLEK!!!


People say love
Comes and goes, but
They don't understand
What they don't know
Cause, what I feel starts
Deep inside
It's kinda like a sea
That springs into life

They say it's not right
And we move too fast
But they don't know the meaning
Of what we have

Wherever it is, I'll fly
Whatever it takes, I'll try
So don't pay no mind
To whatever people say
Whenever it is in my life
Know that I will be on time
'Cause you know why
There's no standing in our way

When you're far and
We're apart
I'm really missing you
I wanna be where you are



det e sjukt bra!!!:)

pada deszcz!!

jaha ja känner inte riktigt för att skriva blogg idag hehe,,, men men...piss väder idag igen,trodde faktist vädret skulle hålla igår, men nej de är klart, varför inte regna lite mer så jävla drygt man blir ju så himla deprimerad, för de andra kom man hem från skolan och va inte alls glad för att rocco hade bitit sönder mina nya skor..blää honom idag...

har precis käkat bakat potatis, har juh sjkukt mycket, baby fick med sig en hel kartong från jobbet..haha
gott, jag klagar inte :)
och nu sitter man  vid datorn och beställer lite kläder från gina tricot:), eftersom jag e deprimerad idag så får jag göra de..:)
 ikväll blir det gymet, är inte så himla på det där med att träna idag men åhh..jag och baby har gjort en sån där del haha att varje gång han har fottbolls träning ska ja på gym:P för då kör han mig...annars får ja ta bussen hahaha..snällt va:P

hur kunde jag glömma att skriva deta, frisör Bobby tycker att alex är sjukt söt....hahah det va de roligaste på hella kvällen igår:P faan va vi skrattade:P Men svartsjuk e ja, för det är min idol :P hihi

nej nu ska jag plugga lite så see yaa


RSS 2.0