tisdag

ja vaknade man upp i kristianstad idag:) skönt som fan faktist men saknar lite trollhättan haha...
igår så umgicks jag med lille jonnie:) sjukt tevligt att träffa henne de va ju år och dar sen...senare på kvällen kom Alex,pitte och anna och hämtade mig och killarna ville grilla men vi tyckte de va lite kalt hihi ja köpte lite kebab och satt på soffan och kollade på tv med anna medans bojsen satt i köket och käkade korv haha...
jaa och efter nån timme började vi gå hem till mamma för att nanna men rocco va så himla envis och ville typ inte gå haha så de tog lite längre tid, men va fan vi kom hem iallfall:)

anyways, idag fick man äntligen lite sömn, behövdes verkligen, men tråkigt bara att de e så himla tråkigt väder,
annars idag har jag umgås med mamma och alex, och bara mest snackat skit hehe...

sjukt skönt att få blogga lite de e inte så ofta man gör de längre, men men länktar tills valborg som fan...

kristianstad!!

jaapp då va de dags att skriva lite är igen tycker ja de va ett tag sen hihi, i lördags så kom vi ner till kristianstad ite planerat alls men ibland får de bli så med,
helgen har bestått av av typ dricka och en massa mys mest i hässleholm, men ni sitter ja i k-town och umgås med pappa sjukt ball e han ingen kan ha en så bra pappa som mig hahha moget sussie < hahah
rocco är också och hälsar på i skåne för första gången och han trivs hihi
nej nu ska ja mötta baby
ska försöka skriva lite mer imorgon


Gassh

Gud va fint väder det är idag:) man bli så himla glad och pigg, sitter i skolan nu har lunch, efter skolan ska jag dra till gymet och biffa lite:) sen kommer min baby hem så ska vi ut på vår skogspromenad med vår lille Rocco:)
Sen har de hänt en väldigt rolig grej:):)
Jag och baby vi va och kollade på en 2:a i söndags, ja jag vet hahah...och i måndags fick vi reda på att vi fick den och igår skrev vi på kontrakten, så har precis sakt upp lägenheten som vi har nu,och vi flyttar till vår nya i juli:) haha ni tänker att säkert att vi e sjuka som ska flytta igen, men grejen är de att vi får inte plats med allt i lägenheten och vår lille vovve han växer så vi behöver en större lägenhet och den är på 60kvadrat så de e sjukt skönt, den va jätte fin på fjärde våningen med balkong:):) Åhh va jag ska sola där i sommar...haha...
Anyways på lördag ska vi fira min födelsedag så vi ska åka till götet och shoppa sen blir de liseberg antagligen för dom öppanr då, sen ska vi träffa vårlille chippe chevo:P så jag länktar sjukt mycket de ska bli en massa skoj i helgen. mmm skolan börjar ju närma säg mott ett slut och jag vet inte om jag ska fortsätta efter sommarlovet men ska skicka in en ansökan iallfall..

13 månader idag <3

Nej ska inte sitta här och skriva hela mitt liv för nu ska ja ut och sätta mig i solen med kafe och cigg:)
Ciao

Grattis Sussie:)

Idag är ingen vanlig dag för
 idag e de Sussies födelsedag
Hurra Hurra Hurra!!!:)

Jaa då va man gammal 21 år shiit va tiden bara riner iväg,

Och sorry som fan att jag inte har skrivit på länge, men jag har fortfarande inte skaffat mig en data:(

yea i know it sucks...Men jag hoppaspå att få de snart, för jag känner mig lite ensam utan min data.

De känns som de har hänt jätte mycket sen sist jag skrev här men nu när jag väll sitter här kommer jag inte på något att skriva haha...Men allt e bra med vår lille Vovve, han e så sööt och han har blivit så kaxig den lille jävlen hehe..

Ja annars så åker jag ner till Kristianstad snart mina vänner:):) då blir de party jag kommer den 28 länktar faktist som fan för jag har ju inte varit nere på snart 5 månader så man saknar ju alla där hemma...men tyvär ska inte baby med för han fick inte ta ledig, så de e väldigttråkigt för min syster ska ju ta konfermationen och då blir de ju polack fest och de vill man ju inte missa så baby e lite ledsen för de men, han kommer säkert ha kul för chevo från linköping kommer ju till honom:) hihih


nej nu ska ska inte sitta här och sega jag fyller ju faktist år haha...


Puss på er mina vänner saknar er som attans <3


ROCCO<3

Åhh idag e jag så himla glad, baby har åkt för att hämta vår lilla Rocco, och jag länktar så himla mycket till vår lilla
valp kommer de ska bli så himla kul:) länktar som fan..:)
anyways annars idag så har jag haft prov och de gick jätte bra faktist..:) och nu sitter jag här i skolan för att snart ska in på svenskan och ha ett till prov...jag e ju fan duktig eller va tycker ni:)
känns så himla bra att sommaren börjar komma så jag kan gå utt och sätta mig med hunden i vår fina natur här i trollhättan..ihelgen blir jag och rocco själv hemma för baby ska jobba helg igen som tur den sista helgen, tycker inte om när han jobbar helg för de e så himnla tråkigt utan honom...:/

Nej nu ska jag köpa kafe och gå ut och röka
ciao<3

RSS 2.0