yees!!

Jahopp då va det Tisdag idag, och det känns sjukt bra för att jag fick VG+ på engelska provet idag, grym sus:)
annars idag har det inte hänt så mycket förutom att jag har umgås med min vovve typ hela dagen, vi har varit ute på fotbolls planen och lekt sen har vi även gått en mega stor prommenad, och de va sjukt mysigt, specielt när de börjar bli mörkt ute så e de sjukt mysigt att gå där med sin lilla vovve:)
Baby Åkte till hässleholm idag och kommer hem på torsdag, så då har jag massa tid för bara mig:) och de ska bli såå skönt:P Tyvärr har jag en massa plugg, men de fixar säg för jag har en andra planer nu när ja e själv, jag ska helt enkelt ta hand om mig själv, åka och träna, åka in till staden en sväng, och en massa prommenader med vovven, och kanske åka med till badhuset med Linn imorgon, vi får väll la se hur allt blir, som sakt jag e inte bra på att planera, inte min grej..

naaj för nu ska jag kolla på tv, men en kopp te:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0