Underbara söndag!

Jag Älskar söndag för dom e så mysiga, de är verkligen så lungt överallt och de kan vara skönt ibland, Idag vaknade man runt ett på eftermiddan av att solen blängde mig i ansiktet, gick ut på en liten promenad med vovven och hem igen för lite frukost, verkligen underbart att bara vakna upp och inte behöva stressa till något.

Igår va de film, vin och lite vodka och vidare på en liten tripp till uddevalla, uddevalla trippen kanske inte va de roligaste på hela kvällen men altid trevligt att träffa folk:)
sen åkte vi hem och kollade på filmen vi hyrde och åt en massa popcorn, mums:)

Baby min sover fortfarande, han kan fan sova hela dagen om man inte väcker honom haha,
Ska snart väcka honom för han ska köra mig till gymet så de ska bli skööönt, slipper ta bussen,
ja jag vet jag e lat:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0