Tonight`s gonna be a good night!

Jag fattar inte att veckan har gått så fort, de är skrämmande när man inte ens vet vad man har gjort haha.
Men nu är det fredag yippi...ska faktist inte göra så mycket, känns skönt med en lugn helg för bara mig och baby, behövs ibland, jag har faktist varit snäll idag och gjort god mat till oss, och även fixat lite kladdkaka med glass till senare i kväll mums säger ja:) Sen blir det en bra film med världens bästa Alex kan det bli bättre;)


Tack baby för vår underbara skogsprommenad på natten,när vi rastade rocco:)
Det känns så himla bra att vi båda vill gära så mycket i livet, det känns så himla
bra med dig, jag vet att vi kommer hålla många år framöver:)
Älskar dig mest, för du är bäst, haha


PUSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0