städning i högsta grad!

Äntligen så är det kväll, har länktat efter denna sekunden för att bara sitta ner och inte göra så mycket..
Idag har jag varit ledig, precis som alla andra torsdagar,¨när vi vaknade idag så  åkte vi in till staden på några ärenden, och behövde en data direkt när vi kom in till stan haha, så vi gick in på bilblioteket och fgrågade om man kunde boka en data, men då va man ju tvungen att skaffa låne kort haha...skit kul älskling tycker det är så pinsamt haha:) söt är han min lille ängel.efter allt sånt shiit så åkte vi hem för de var dags för stor städning i högsta grad, sjukt jobbigt att städa med en liten valp som går framför dammsugaren haha:D

Efter allt städande och tvätten va i torktumlaren tog vi oss en mysig promenad i den lilla skogen, där Rocco fick syn på en kanin, jag säger bara skiiit stackars kanin han sprang ju för livet och vår killer hund efter haha, men som tur var kaninen väldigt snabb :) fy dig Rocco:)

nej nu är jag dödligt trött och ska gå och lägga mig på soffan och kolla på den tråkiga filmen Alex kollar, då kanske jag somnar fortare haha:)

G.night fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0