Pigg o vaken

usch vad jag är dålig på att uppdatera känner ja, det är ju lov och jag har inte suttit vid datorn så mycket.
Igår åkte vi till Göteborg och hämta Jan banan uttanför ikea, så vi gick en runda där, och jag hittade en fin lampa till sovrummet, och en massa röda ljus, de börjar ju bli jul, och jag älskar jul, de är sååå mysigt:)
När vi kom hem efter den jävla trafiken i Göteborg så öppnade vi bvår första öl och lagade mat:) mums..
sen blev de film sjukt bra, faan va rädd jag blev:p Men sen blev klockan inte mer en 11 och jag och baby va sjukt trött så vi gick och nannade..

Idag så vakande man klockan 10, sjukt skönt faktist för då har man hela dagen framför sig, och de gillar vi,
nu har vi suttit här i vardagsrummet och druckit massa kafe och rökt cigg och bara snackat, elelr ja jag dricker inte kafe men de låter bäst så:p haha
snart ska vi åka till skogen och gå en lång prommenad, och ikväll blir de driicka som fan, för idag e man pigg som fan:)

nää men nu har jag inte mer till på att sitta här för nu ska jag fixa till mig lite sen så drar vi :p

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0