Next to you!

Ja igår va det fredag, men ingen fredag som helst, inte för att vi hade planerat något, men det blev till en jätte mysig fredag åhh det va verkligen kärlek hela kvällen, man blir så glad vi satt uppe och först kollade på en jätte bra film och sen snackade vi hela kvällen om framtiden och pussades, gud va det va underbart, när jag kollade på klockan sen va klockan 4 på morgonen haha, och då tyckte min älskade Alex att vi skulle ta en prommenad med hunden, ochde gjorde vi och det va lika mysigt det också:) Gud jag älskar dig och Rocco ni är männen som jag älskar mest, och min pappa så klart:) haha

Och nu är det Lördag och ja e lite trött efter allt pussande haha sköja bara:P haha
idag planerade jag och Linn att vi kunde tagit en lång skogsprommenad med bojsen så de ska vi
nog göra för de är jätte fint väder idag, soligt men ändå riktigt kallt:)
jaa och sen ikväll e de ju FOTTTTTTTBOOOOLLLL, me like,like:)

nu har jag ingen tid att sitta här och skriva måste börja fixa mig, så jag blir klar i tid någon gång i mitt liv haha..
see yaa,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0