Jag vill göra något kul:):)

Idag när jag vaknade så kände jag att jag måste göra nåt kul, asso nåt riktigt kul, som jag aldrig har gjort förut, men vad det vet jag inte, hmm...
Men dagen har bara beståt av Tråk, tråk och mera tråk...fattar inte att de har kunnat vara så himla tråkigt idag, helt enkel dött, och deprimerande väder, har iallfall sökt ett jobb i Norge, vet i fan varför Norge men ja nu har ja gjort de:) jag vill göra nåt kul, och jag har något där i baktankarna men det vill inte riktigt komma fram, och det är sjukt jävla störigt... men jag ska inte ge upp jag ska söka mig fram till de roliga haha:) fan jag låter ju sjukt störd, men iallfall de är så jag tänker idag...

nä nu ska jag sluta sitta här och snacka skit, jag ska gå och lägga mig och hoppas på att jag kommer på de där roliga jag bara måste göra imorgon.:)

pease!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0