ja då va det slut på denna tisdagen!

Ja då va denna Tisdagen slut, och jag e helt slut, inte för att jag har gjort så mycket.
Idag har har jag varit hos tandläkaren och jag hade inga hål, duktig flicka:) jag som inte tycker om att gå till tandläkaren, men det gick faktist bra, hade ju baby med mig så klart:) Efter det åkte vi till staden på några ärenden, för vi har en plan igen:) haha...jag älskar våra planer för dom e bäst, vi är bäst:)
sen blev det krig här hemma haha, jag fick tandkräm i hela ansiktet för alex är ju så jävla rolig :) ja jag orkar inte skriva hela historian men kul hade vi iallfall:)

så här har min tisdag varit, sjukt slapp, och nu blir det kladdkaka mums:P

G.night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0