Happy!

jaaa idag kommer min underbara Alexander hem, har saknat dig mitt hjärta, är glad att du bara åkte i två dagar, JAG KAN VERKLIGEN INTE SOVA UTTAN DIG:( hihi så jag kommer typ decka när du kommer hem haha...nej sköja bara ikväll blir det mys med film och chocklad, mums:)

Idag har jag städat lite till, fan va de e jobbigt att ha en stor lägenhet de känns som man bara städar hela tiden, men nu är de fint i sovrummet:)  har även tonat håret lite mörkare, för hade en jävla utväxt, men nu så e jag fin i håret igen:) anyways, det har varit sjukt fint väder idag, har varit ute en del , man får ju passa på nu när de endå är fint, för snart kommer väl regnet tillbacks...
har märkt att de är en del som läser min blogg, lite kul faktist, ni får jätte gärna skicka en kommentar så jag vet villka ni är thihi...:P

nu ska jag platta mitt hår och sminka mig, sen blir de att fixa lite myspyss i vardagsrummet innan snyggingen kommer hem..

Ha en bra kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0