blääblää

jääävvvlaaa faann,fan va förbanad man kan bli ibland på den lille vovven, nu har han än en gång tuggat sönder mobilen, och de är inte kul..faaan...jag vill ha mobil nu...två mobiler på två månader, de funkar inte...
usch ja vill inte ens skriva om de blir så aaaarrg...
annars idag har jag varit i skolan i typ en timme, är egentligen ledig idag men va tvungen att gå dit för att fixa lite arbeten på bibloteket, visst e jag duktig:) sen har man tvättat, och städat lite i städskåpet, för där va lite för mycket skit tyckte ja hihi..

jaa nu bler det inte så mycket mer jags ka göra idag förutom att de blir, plugg, plugg och mera plugg, sen
ska jag ta en joggingrunda i skogen med hunden, tyvärr jag måste va med honom idag fast han har gjort så med min MOBBBIL haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0