Torsdag kväll!

jahopp satt precis och kollade på tv på någon film, men jag fattar nada haha, och jag har sjukt tråkigt, e hemma själv ikväll, min kära pojkvän e ute med grabbarna..såå då kom jag på att jag inte har bloggat på en väldigt bra tag, har verkligen blivit sjukt kass på de här..Men men den senaste veckan har den hänt massar tycker ja, hmm vad ska man börja skriva jaa, bara för de kommer jag inte på något men de har varit party och bowling på högsta grad jag ska fan bli proffs på bowling, haha...
anyways kommer inte på mer vad som har hänt i veckan men idag har jag varit i skolan, sen har jag städat,tvättat, och julpyntat lite, man får ju ta för sig nu när man e ledig som mest, för snart börjar jag jobba igen, på en salong som heter hair-face ett företag från stockholm som håller på att öppna en här i trollhättan, det ska bli sjukt spännande, så snart ska gänget träffs och jag länktar sjukt mycket, för man har ju hört att de e bara e unga tjejer som ska jobba där, såå de ska bli sköjj hehe tur att man har bra kontakt med sin nya chef så ofta:P haha

näämeen om man skulle gå ut med hunden en sista gång idag
och gå och lägga sig, för imorgon är det fredag! wiiihuuuoo:)

G.Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0