Helgen!

ifredags så va man i skolan och fixa de lite papper för nästa termin, och sen blev de en tripp till affären för att shoppa lite mat. Sen hemma så blev de matlagning och bakning, mycket trevligt faktist. På kvällen va de myspys med älsklingen,nu menar jag verkligen myspysigt haha:) Jag älskar dig sjukligt mycket, du r mitt allt<3
ja och sen på lördagen så vaknade man runt 4 på efter middagen efter en underbar kväll men sweety, och då va de träning på högsta grad...jag trodde jag skulle dö, men jag gav aldrig upp:P
senare på kvällen kom Janne på besök och de blev kladdkaka och film:)
Ja denna helgen har verkligen varit slappe helg till max, har inte gjort något vettigt.
för men de behövdes för på måndag så e de en massa pluggande och massa ärenden så jag måste gå på..så då va de tur jag fick vila ut nu i helgen..:)


GRATTIS pappa på farsdag, jag älskar dig så otroligt mycket, är ledsen att jag inte är i kristianstad ocg firar dig:)men massa kärlek till dig, du är helt klart världens bästa pappa i världen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0