Happy Halloween

Hoppas alla har haft en trevligt halloween, för de har jag haft, faktist en väldigt lung dag men de va skönt för jag har typ druckit hella veckan hehe...så dom andra drack och jag va nykter men jag hade skjukt kul endå, jag tror jag blev full av att se alla andra dricka haha..:)
usch jag vill ite ens tänka på att skolan börjar imorgon, önskade jag hade lov en vecka till, har sovit så jävla dåligt hella veckan men i natt sov jag sjukt bra men vaknade dock klockan 4 så, ikväll kommr jag inte kunna somna tidigt, kul va...eller inte...
Igår natt plingade någon idiot på dörren inte nog med de så försökte han komma in och dra i dörren, skum gubbe,
sen efter de kunde jag inte somna om, jääävla gubbe...

nej men om man skulle gå och plugga, men lite svårt att koncentrera sig när Alex och Jan skriker för att dom inte kan spela tv spel som normalt folk...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0