vänersborg

Ifredag så jobbade jag och de va sjukt faktist :) tur man har dig anna haha..för du e fett rolig:)
ilördags så åkte jag och baby till vänersborg, kändes som det var dags att  kolla upp om staden verkligen är så vacker som man har hört....och tro mig det va riktigt mysig stad, gamaldags stil och de gillar vi:)vi började gå in mott själva centrum och hittade kebabhouse så vi käkade lite och vandrade vidare, efter en lång promenad runt i vänersborg satte vi oss på bryggan och öppnade våra första öl:p vodkan hade vi också med oss, haha polacker de:P det kändes sjukt skönt att bara sitta där, båda va så himla glada och faan va trevligt vi hade de e verkligen sjukt:) tack verkligen för en underbar dag ute i vänersborg för de ska vi göra om tusen gånger till:P senare när vi kom hem till trollhättan så va de crusing inne i stan, sjukt mycket folk, men vi sket i de:p vi gick hem och började dricka mer vodka och hade en massa skojj och massa prat, jag älskar dig alexander för att vi kan prata om exakt allt du e helt enkelt bäst ;P
idag har jag varit på öb och handlat lite skit rent ut sakt haha, sen har jag varit ute och lekt med valpen:P

nej nu orkar jag inte skriva mer, min jävla alergi dödar mig........

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0