sommar:P

hejsan bloggen, de va inte igår haha...jag e så himla dålig på att blogg nu för tiden, de e bara för att jag inte har någon data länge och tro mig de är jätte tråkigt, men nu i sommar ska vi antagligen få en, så jag hoppas på de bästa..:)
på tal om ingenting göttt att norge van:) då blir de norge nästa om ett år, bor ju bara två timmar ifrån:P:P så de är gött som fan...idag har man varit duktig iskolan och så har man varit på arbetsförmedlingen...jag e fan duktig som fan...:)
vår lille rocco han bara växer och växer och de är så himla roligt, för han e så jävla busig:)

nää nu ska jag gå och hämta min sambo och min valp så ska vi till vattenfallen..:)

See yaa


Kocham cie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0