i will always love you <3

faan vilket piss väder de är idag, så himla tråkigt jag som hade min planer för dagen:( jaja sitter fortfarande iskolan, och fick precis reda på mina svenska prov och de gick jätte bra:):) man blir så himla glad, iallfall jag när de går  bra iskolan, jag har ju aldrig varit något bra iskolan haha...men nu e jag typ Bäst:):)
igår va jag i stan för att hitta något fint till min baby för han fyller ju snart år, och jag vet inte alls vad jag ska köpa jag vet vad jag ska göra iallfall hahha..men de kan jag inte skriva här ifall han läser:p
anyways när vi kom hem från kristianstad så städade vi lite och sen gick vi ner till hemköp för att köpa något att äta, vi va inte borta i mer en 20 min så öppnar vi dörren så har lille rocco vält ner hela fisk skålen och de va klasskärver överallt :// men som tur överlvede dom..:):)
 

ikväll blir de fotboll:=) och jag ska ha på min barca tröja och alex shorts hahahah:)
inget friviligt men jag har lovat::P

Nej min kära vänner nu ska jag kitta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0