work it out

sorry att jag inte har uppdaterat min blogg, men de e så hr att min data där hemma e helt sönder:( jjaa iknow hur fan ska jag överleva en vecka tills jag får lön, på onsdag ska jag iallfall fall dirrrrr och köpa data...kan inte leva utan en haha..jag låter som en jätte nörd:) anyways, i helgen blev de en massa drikande för mig och baby, haha sjukt kul hade vi fast de bara va vi,,, tack för de darling:)
just nu sitter jag i skolan, har precis slutat så de e sjukt skönt så ska in till staden och lämna in lite cv till salonger. orkar verkligen inte träna idag heller så jag skiter i de haha..Alex hade rätt två veckor sen kommer du inte palla....tro mig jag ska börja gå dit oftare hahah...jag ska bli biff:p

nej ska dra palla sitta här och luffa hahah...

Pussshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0