saknar!?


Du va min vän men, Nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte, vi bröt av våra band.
Jag har raderat våra minnen, jag har saknat och glömt. Du högg mig i ryggen, va vad de som hände??
Jag menar du och jag vi skulle alltid vara bästa vänner.Du har förändrats så mycket. Jag vet knappt vem du
är vart tog den personen vägen som alltid fanns där?
Jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet. Men jag vet själv att en dag kommer jag le, men nu när jag sitter häroch skriver och tänker på våra roliga tider rinner tårarna ner.

Har inte mer att säga en att om en vän försvinner finns det inte mycket kvar.

Nej nu ska jag sluta deppa haha.Livet rullar vidare och jag har ju världens bästa Alexander:).Sitter och väntar på honom nu som jag har gjort nu över en timme för han sitter fast på tåget, strömavbrott eller va de va haha...vill att du kommer hem nuuuuu, så vi kan kolla på filmen vi fick av Anna och Pitte:)
Jag älskar dig sjukligt mycket haha, tack för vår lilla pratstund på polska i lördags hahah:) de va faan kul:P

G.Night Fuckers







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0