Monday!

Japp, då va de måndag, har faktist länktat efter denna veckan, för på lördag e de inflyttningsfest:):) wiiiee
Idag så har jag varit i skolan, gjorde två mate prev ochd e gick bra:) sen skulle jag ha svenska lektion och vi skulle lämna in arbete, haha men helt seriöst de va bara jag som kom på den lektionen fatta att jag känner mig som en nörd:) haha men men, skit i dom:P efter skolan så gick jag hem för att hämta mina träningskläder och åkte till sportlife, tränade i 2 timmar idag, är väldigt stolt över mig, sen fick jag ta en liten relaxing i solariumet:)
Och nu e jag hemma och är helt fucking slut, vill bara att baby ska komma hem från jobbet så vi kan pussas, han e så sjukt underbar, älskar att läsa dina gulliga sms:)
Nej nu kanske man skulle plugga lite känns de som eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0