Mondag!

Ja de e är en helt vanlig måndag, började klockan ett och slutade halv fyra sjukt jävla slappt, i helgen så har jag bara jobbar fick några extra timmar på lördan där, så de va gött som, fan har även lämnat utt massa cv nu så känner mig sjukt stolt:) känns som man inte har tid att sitta vid datorn längre haha de va ju mittt liv innan...
Pratade med mamma och hon har varit i Polen sjukt avensjuk e ja på henne, tur för henne att hon köpte vodka till mig:p haha...Nej men åhhh va jag saknar min lilla familj i kristianstad så de e sjukt, har inte haft tid för att åka ner till er, men snart så hoppas ja på att komma och de blir de en massa mys de lo9var ja:) kan ju inte ´åka på lovet heller för då kommer ju vår lilla rocco:) så jävla nice de e sjukt spännande för en liten valp konmer in i våra liv:)
Idag ska jag inte göra så mycket en att hyra en film och göra nått gott att äta och så klart pussas med min prins för han e ju ledig denna veckan också:P
jag lovar att jags ka försöka blogga lite oftare men jag kan inte lova haha:p

Ha en bra dag, för de ska ja ha iallfall<3

Saknar er jätte mycekt

Mamma,Pappa,Jessica, mina söta kusiner på vilan
massa kärlek till er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0