Löning:)

Skönt äntligen har man fått lön idag. l'änktar bara tills jag slutar har två lektioner kvar sen blir de stan med baby,

vi ska fira vår ett års dag idag istället för helgen för vi kände att de kommer bli lite taij med tid..så våra planer ser utt att vi eller ja ska först shoppa något fint till kvällen, sen ska vi ut och äta på resturang, sen blir de systemet och hem igen och ut på drika som fan sen blir de utgång hihi, tycer de låter som en mysig och trevlig kväll, skönt att baby också tycker om att dricka haha:) pratade med min mammi i går och e sjukt avensjuk på henne för hon och min moster ska till polen och de vill ja me:( men jag tröstar mig med att jag och Alex ska dit i sommar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0