Justchillin.

Gooosh va jag e uttråkad idag. well well vaknade vid 10-11 imorse, tog på min mjukisbyxor och gick till skolan, efter en och halv timmes lektion så gick jag hem:) och började plugga och har äntligen läst utt min bok:) skönt att ha de gjort och alla arbeten har jag skrivit klar:) känner mig verkligen jätte,jätte duktig:)

Idag har jag typ inte gjort ett skit förutom att pluggat,och tagit lite foto på
lägenheten som jag ska skicka till mami:)

snart kommer baby hem, och då ska vi ner till Satoil och hyra en film, och köpa lite gott, sen ska vi mysa i bäddsoffan<3
vi bestämde oss igår att vi sover här resten av veckan:p haha så jävla slappa:)
Nej nu ska jag platta mitt hår så jag har de gjort, sen ska jag ner och möta min underbara baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0