I think it`s plusgrader

Igår ville jag verkligen inte sova, eller jag kunde inte somna,vi kollade på en sjukt bra film, och de va min tur att välja, haha och jag väljer ju alltid skräkfilmer, jag e sjukt rädd för att kolla på dom men jag gillar känslan haha...Men dena filmen blev Alex också rädd så vi satt och kramades i soffan:) anyways  jag tror jag somnade runt 3 halv 4 inatt. inte bra när man ska upp tidigt till skolan, Som sakt dagen började inte alls bra för att jag inte kunde somna, så jag vaknade 12:30 och då hade jag ju missat alla mina lektionen..Åhh va arg jag blev...!!
Så jag gick in till staden för att gå runt på lite salonger och se om dom behöver folk, och de gick faktist ganska bra, ska lämna mitt cv till en salong klipparna, sen den andra salongen skulle jag ringa om två veckor:) så jag hoppas på att få något av dom, saknar verkligen de jobbet...:// men de löser säg, man måste tänka positivt haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0