Helgen!

 i Fredags så vaknade jag runt 7 på morgonen för att åka till Ikea igen, och köpa lite blommor:) och lite små saker, som egentligen inte är så viktiga men de är skönt när man har de gjort. senare åkte jag och baby till jobbet, idag kändes dagen så himla stressad men allt blev bra tills sist.
 När jag kom Fram Till Trollhättan Möte Alex,Pitte och Anna mig, jätte trevligt att träffa er de va ju inte igår hehe..sen blev de seven eleven, och vidare hem för att att dricka lite, eller ja dom andra drack:P

Lördag: så sov vi fööör länge:) Men de är lija bra, för ja va verkligen trött, Sen åkte vi in till stan och jag å Anna kollade på lite kläder, hittade faktist inget så där fint, men Anna hittade lite på gina:) När vi hade tröttnat på shoppande gick vi bort till coop, och handlade lite mat inför kvällen. Och tog bussen hem igen, för att börja fixa till oss, sen började vi dricka som faaaaan:P jag ville suppa ner Anna under bordet men jag lyckades tyvärr inte haha...men jag lovar att jag, kommer klara de nästa gång ni kommer:) När alla va fulla och glada så lämnade vi lokalen och gick vidare till stan för att dansa lite:) synd att vi kom så sent för de va riktigt kul:)

Tack för en Riktigt trevlig kväll!!

Idag har jag bara slappat på soffan och baby har fixat mat till mig,Jätte gott va de, de va ju ett tag sen jag åt Alex mat för han e ju alldrig hemma...men gott va de:) och snart ska baby fixa chockladpudding till mig, :)
Sen ska jag bara pussas men baby hella kvällen, Älskar dig min kochanie så himla mycket,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0