Happyface

Då va de lördag igen, och jag vaknade för en stund sen, hemska mardrömar, ussch gillar inte sånt, man blir verkligen deprimerad av såna mardrömar...well well....Igår så jobbade jag och de gick faktist bra igår, tiden gick sjukt fort, baby slutade tidigare så han åkte in till gbg city och träffade en kompis, sen kom han och mötte mig på jobbet:) snäll e han min underbara stjärna. Idag så tänkte jag ta en liten promenad har ju inte varit på gymet på hella veckan, har verkligen inte haft tid, sen blir de driiiicka, och kanske utgång till krogcafesand , sjukt nice!

Anyways jag älskar min baby mer än allt, han är ljuset i mitt liv och han betyder verkligen allt för mig, är så otrolig glad att jag har dig i mitt liv alex, du är allt jag någonsin önksat mig. Jag vill leva mitt liv med dig, nu och föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0