Äventyr!

Idag åkte jag och baby till Vara, Sjukt död stad haha..allt va typ stängt och inga människor..haha..Men till slut hittade vi ett cafe och åt lite frukost:, gott! Sen gick vi vidare till själva resecentrum för att kolla bussar till Larv, haha men nej de gick typ två bussar dit på hella dan och de va skolbussarna..Så vi tog Skara taxi vidare mott Larv....vi trodde vi va i en  död stad när vi va i Vara, Men TRO MIG, när vi kom till Larv, de fanns typ bara skog haha...Men vi hittade till sist dit  vi skulle, så de va ju tur:)
När vi kom in för att kolla på vår lilla Rottweiler.......Guuuud va sööt den va, jag blev helt kär, så den 7 april får vi vår litte vovve, nu e vi snart en hel familj:) länktar så himla mycket till vi får hålla om den...Jag och Alex vi ville verkligen inte lämna voven men va tvunga att gå till sist :(Men snart ses vi igen hihi...sen gick vi ut från huset och promenerade lite i Larv , tro mig inte mycket att se haha...så baby ringde taxi och sa att dom måste hämta oss för vi är mitt ute i ingenstans och vi vill hem nu haha, de va så kul när han sa de..!
Nu är jag iallfall hemma efter ett sjukt äventyr, jag och baby lyckas altid göra så sjuka grejer, ingen hade fan gått med på att åka så som vi gör, för när vi väll är  nånstans så får blir vi helt freaky och bara skrattar åt så dumma grejer:P de är därför jag älskar diiig så himla mycket Alexander, är så himla glad att få dela mitt liv med dig<3

Idag blir de storstädning som fan, för ihelgen blir de fest som faaaan,
och jag länktar så sjukligt mycket.

<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0