1 år <3

Idga är det et år med min baby, och de känns så himla bra:) vaknade imorse av att han pussade mig och allt känns så himla bra kan bara inte första att idag för ett år sen så blev vi tillsammans:)

Och en månad innan vi blev tillsammans så pratade vi telefon när du va i polen och vi hade redan våra sjuka planer:P

jag älskar dig så himla mycket Alexander, massa kärlek till dig!>3

Sjukt skåänt baby är ledig nu hela vecka, men mindre skönt att han jobbar hela helgen:( men de gör endå ingen för jag ska in till staden och fixa lite grejer;p vi ska också fira vår ettårs dag i helgen, för då har lönen kommit och allt sånt shiit:) baby har redan planer på vad vi ska göra, och jag trro de blir mysigt:)

anyways ihelgen va Cecilia och uffe och hälsa på, och de va riktigt trevligt först va vi i staden och på överbyköpcentrum och fikade lite:) sen åkte vi vidare och skulle vissa vår lägenhet och dom tyckte den va jätte fin:) och TACK uffe för att du hängde upp min spegel, haha för Alex har ju inte gjort de haha:D sen blev de kina mat och lite vin efter de:)

dagen gick så himla fort så man blev nästan lite ledsen när dom skulle åka:( så jag och baby öppnade en till vin flaska och shotade lite vodka och bara snackade en massa skit:)

tack för en trevlig helg <3


Har inte fått min data en haha så jag e fortfarande lite nörd här på skolan, men ska hem till min baby nu, och pussa på honom för jag älskar han så himla mycket:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0