yea yea wow wow!!

Idag vaknade man väldigt tidigt för att man somnade runt 10 i går kväll mådde verkligen inte bra hade typ feber..men idag är det lite bättre och de gillar vi för snart så flyttar vi och då måste man vara frisk och stark:)
Annars idag så åkte vi på en liten tripp till Göteborg, sen vidare till ikea, där vi hittade ett jätte fint barbord så jag tror vi köper den när vi ska dit nästa vecka igen, med alex mamma som kommer och bo hos oss några dagar och jag ser verkligen fram imott det:) det ska bli så mysigt och skojigt:) fick egentligen inte köpa något av alex på ikea för han tyckte vi kunde vänta tills nästa vecka men, man kan juh inte vara på ikea och inte köpa något:) haha ok jag köpte inget roligt nyp galiar och en fin hund skål med en krona på:P sen så ville alex shoppa lite så han hittade lite spotlights som vi ska ha i baren, och lite godis va han också tvungen till att köpa hehe de är juh baby vi snackar om:)  annars i helgen blir de packa och packa,,,, inte kul alls men ser fram imott torsdag då vi får nycklarna plus lön:)


Jag älskar dig Alexander så otroligt mycket, vi har varit tillsammans 15 månader snart
 och jag njuter varje minut med dig, du är det finnaste jag har i mitt liv.
och jag hoppas på att tillbringa fler månader och år med dig:)
You are my angel

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan hejsan! allt bra? ska du ner nåt till kristianstad dagarna? kom hem till mig och rafal och dra med dig alex och förfesta lite sen ut! hade varit kul o ses:) o ni bara tjatar om polackfester hit o dit, kom o upplev det hos oss haha kram på dig:)

2009-06-28 @ 00:56:23
Postat av: dalin

amen vafan, mitt namn publicerades inte ju haha men det var jag dalin

2009-06-28 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0