Kristianstad

Japp då va man i kristianstad, jag åkt hit i tisdags, åkte även lastbil hit med uffe, så de va sköj som fan:)
Har spenderat hela min tid här i k-stad med min älskade familj som jag bara har saknat så himla mycket, men tyvär när man har som roligast så rinner tiden bara iväg.Men vi har hunnit med en massa tycker ja, har varit shopping på högsta grad, eftersom jag inte kommer hem till jul så fick jag mina julklappar mycket tidigare i år:) haha men de e gött jag gillar presenter som faaan:P Åker hem till min kära Alexnader och Rocco imorgon och de ska bli skönt att träffa er för jag kan inte leva uttan er mina änglar<3 så antar att de lir mys på högsta grad på imorgon, och på lördag ska vi på julbord med alex jobb, på ett jätte fint hotel som ligger på berget typ så man kan se fallen över trollhättan:P gryymt va?:)

Just nu håller jg på att packa har en jävla massa saker som ska upp och vet inte riktigt hur lilla jag ska klara mig med allt haha men det löser väl sig:P ska även träffa svärmor imorgon och ta en fika innan mitt tåg går, och det är alltid lika trevligt att träffa cia:)

anyways klockan börjar ticka för fort nu, så måste fixa lite innan jag ska nanna och ringa min underbara Alex<3
soo god night fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0