Hair&Face

Nu är man äntligen hemma efter en lång dag på jobbet, Imåndags va det nog som jobbigast för då skulle vi fixa alla produkter och de va sjukt många som tex, Loreal, matrix, bed head tigi, rednek, ref, mop crew, fan kommer inte på några fler just nu, men de va ju en del som skulle sorteras i vår  lille shop. Idag har vi äntligen fått in shamponeringen och frisörstolarna...yeeeaaa imorgon kan vi börja klippa det ska bli sjukt skojjigt, de har varit jätte många som har varit och bokat och varit nyfikana på vad som ska öppnas på oden...
Men de bllir en lång vecka innan jag e ledig nu, jobbar hela veckan, plus söndag ingen ledighet för mig inte, Jo jag e ledig julafton och juldagen hihi...Nej usch nu orkar jag inte skriva e sjukt trött, och måte städa lite för imorgon kommer svärmor och stannar med oss hela helgen för att fira lite jul med oss, så de ska bli riktigt mysigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0