hangover

ja då va de söndag sjukt va helgen bara rinner iväg...men kul har jag haft.
igår åkte vi och handlade på willys vi skulle bara handla lite kött men det slutade med att vi kom ut med 4 kassar hehe.....sen när vi kom hem öppnade jag min första öl och kollade på när baby han skulle göra en god midda till oss..riktigt trevligt att bara sitta i köket och bara snacka en massa skit hihi...men de varade inte så länge för sen kom ju lite folk hem till oss, och det blev en massa dricka...det gillar vi men Rocco va sjukt jobbigt, hunden då asso haha...han skulle bitta på alla...så typiskt honom när han inte får upmärksamhet hehe..
anywys sen blev de uttgång till sand och de va sjukligt roligt, men tyvrr kom vi sjukt sent så de kändes som man va där i 5 min men jag tror vi va där lite längre. om jag ska va ärligt hehe...
kvällen slutade inte efter sand uttan då ringde tobbe och han va askalas hehe...så vi körde runt med dom typ 6 på morgonen och crusade heheh...sjukt roliga människor...
nää nu får ja ha slut pratat om gårdagen....

usch ja skola imorgon och prov direkt på morgonen inte det roligaste kanske, specielt att man måste tänka på det nu när jag mår piss hehe...

tack alla för en riktig toppen helg...

nu ska jag mysa i soffan med lite popcorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0