fredag!!

helloo bloggen:)
nu va de sjukt länge sen jag skrev här hehe,,, man glömmer helt bort att skriva nu när det är fint väder då ska man bara sitta i solen hehe...anyways snart så ska vi festa det är juh fredag, men jag länktar som fan tills på söndag då ska jag äntligen få gå på min första fotbolls match som älskling han har lovat mig så de ska bli sköj:P
usch va jag känner mig stressad nu haha måste ju snart sticka hahah...
jaja men nästa helg blir det nog kristianstad, så de är la gött, och nu när man slipper ta det jävla tåget för vi har köpt vår fina pärla haha fin och fin:P så kan man juh offra säg för att åka ner så att jonna sluta chata på mig:P hah nej men de ska bli sköj kan jag tänka mig baby har lovat att vi ska köra inom ulla red också sååå det är fint..:)
nää nu pallar jag inte skriva mer men ni får ha de så hörs vi nån dag hahaha...

ciao


jag älskar dig xander mer och mer för varje dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0