blä på måndag

idag vaknade man av att baby typ pussade mig hahah...och ville göra frukost hehe sjukt snäll haha..men nej tack, jag äter inte frukos så tidigt hehe så jag åt lite riskakor medans jag kollade på när han åt hehe..sen begav jag mig till min svenska lektion,kul att ha prov tjugo över åtta på morgonen...noooott!!
nej men de gick väll la bra...jaja efter provet så gick jag hem, bor ju typ 2 min ifrån skolan, och palla sitta i skolabn i två timmar till nästa lektion...men när jag kom hem ringde thomas och ville att alex skulle jobba idag så jag började små städa lite och gick på en lång prommenad med Rocco.

och nu sitter man hör och ska egentligen plugga , men palla de, jag e typ hungrig haha...men orka laga mat får vänta till alex kommer hem från jobbet...
fick även reda på i morse att kevin vår kära vän kommer till oss på fredag och då blir de fest:)

nää nu orkar ja inte skriva, eller rättare sakt jag har inget mer att skriva än att jag typ hatar måndag finns inget värre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0